woensdag 15 december 2010

Hamster

Christiaan here, I want to post something on this blog, and fack it I dont speak English :
Dag lieve mensen,
Ik kan geen Engels dus dat wordt hem niet vandaag. 
Marit heeft vandaag een kut dag omdat haar supah dupah lievelings hamster dood is. Het afscheid viel haar zeer zwaar. Op dit moment ligt ze zelfs in mijn armen te huilen bij Frans en rollen haar tranen langzaam over mijn shirt. Nu wilt ze ziek naar huis, wat gewoon kan, maar onze lieve Hanne Marie zei NEE DOE DAT TOCH NIET en nu durft marit het niet meer.. Kortom Marit is nu zeer ongelukkig en verdrietig. Niemand kan haar helpen, alleen een nieuwe hamster zou haar helpen. Help jij aan een nieuwe hamster? Stort op giro 5656 en help Marit aan haar hamster. En stort ook wat extra’s voor mij zodat mijn shirt weer naar de stomerij kan. danku. x Christiaan
————–
Ok grapje Marit heeft nooit een hamster gehad
:
——–
Marit & Christiaan:

Geen opmerkingen:

Een reactie posten